Fredrik

Fredrik

lördag 8 februari 2014

Min ängel

Det landade skyddsänglar i min brevlåda häromdagen. De heter Fredrik och kommer från Idas skyddsänglar.
Ida har gjort en speciell ängel i en fin turkosblå färg som hon döpt till Fredrik.
Jag har beställt änglar och tänker ge Nathalie och Annie varsin Fredrik ängel när de båda fyller år i mars. Självklart har jag en egen ängel också.

Fredriks ängel är blå som himlen.
"Because someone we love is in heaven.. there´s a little bit of heaven in our home."

Med min beställning hade Ida även skickat med en liten skyddsängel till lilla Harry. Det är ju klart att lillfisen också ska ha en ängel, hur kunde mormor glömma det?

Ni som vill ha en sån här fin Fredrikängel kan gå in på www.idasanglar.se och beställa en där.
Ni hittar även Idas skyddsänglar på Facebook.

Idas änglar

Vill du komma direkt till länken med Fredriks ängel, klicka nedan

Direkt till Fredriks ängel


Shirley Clamp har gjort en väldigt fin låt som heter, Jag fick låna en ängel. Den berör mig verkligen. Jag saknar Fredrik så enormt mycket varje dag.  ❤️
Älskade unge, ibland tror jag du bara ska stå här i hallen och att allt är som vanligt.

Shirley Clamp

Jag älskar dig Fredrik ❤️
Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar